Temeljem članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24) i članka 8. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora u vlasništvu Općine Vela Luka („Službeni glasnik Općine Vela Luka“ br. 5/14, 1/16), raspisuje se
I. PODACI O POSLOVNOM PROSTORU:
RED.BROJ
|
POLOŽAJ I OZNAKA
|
POVRŠINA (M2)
|
NAMJENA
|
POČETNI IZNOS MJESEČNE ZAKUPNINE
|
TRAJANJE ZAKUPA
|
01.
|
P1- Poslovni prostor u prizemlju zgrade u Ulici 41 br.11, označene kao čest.zgr.235,236,237
k.o. Vela Luka (bivši Butik Ivona)
|
36,22
|
- poslovni prostor
|
288.43 EUR
|
5 godina
|
02.
|
P2- Poslovni prostor u prizemlju zgrade Općine, na adresi Obala 3 br.19, označene kao čest. zgr.77/1 k.o.Vela Luka ( bivši Obrt Lida)
|
11.16
|
- poslovni prostor
|
125.90 EUR
|
5 godina
|
Poslovni prostori mogu se razgledati svakog radnog dana od 10.00 -12.00 sati.
II. Pravo podnošenja pisane ponude na ovaj javni natječaj imaju sve pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje određene djelatnosti. Fizičke osobe moraju biti državljani Republike Hrvatske, a pravne osobe moraju imati sjedište na području Republike Hrvatske.
III. Ponuditelji su dužni za svaki poslovni prostor za koji se natječu, uplatiti jamčevinu u visini jedne početne mjesečne zakupnine tog prostora u korist Proračuna Općine Vela Luka, na IBAN račun HR4623400091847400000, model HR68, poziv na broj 9016 - OIB ponuditelja, s naznakom "jamčevina za zakup poslovnog prostora". Ukoliko se isti ponuditelj natječe za oba oglašena poslovna prostora dužan je uplatiti jamčevinu za svaki poslovni prostor.
Najpovoljnijem ponuditelju se uplaćena jamčevina zaračunava u zakupninu, a ostalim se ponuditeljima uplaćena jamčevina vraća u roku od 30 dana od konačnosti Odluke o najpovoljnijoj ponudi.
Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem ponuditelju ako odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.
IV. Pisana ponuda na natječaj mora sadržavati:
- prijavu na natječaj napisanu u obliku dopisa u kojem moraju biti navedeni sljedeći podaci:
a.) podaci o ponuditelju ( naziv, sjedište odnosno prebivalište i OIB);
b.) oznaku poslovnog prostora za koji se natječe;
c.) ponuđeni iznos mjesečne zakupnine izražen u apsolutnom iznosu;
d.) opis djelatnosti koju će ponuditelj obavljati u poslovno prostoru;
- izvod iz odgovarajućeg registra za ponuditelja (izvod iz obrtnog registra ili izvod iz sudskog registra ili dr.);
- potvrdu porezne uprave kojom se dokazuje da ponuditelj nema dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, odnosno da mu je sukladno posebnom propisu odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza ukoliko ih ima ;
- dokaz o podmirenju svih dospjelih obveza prema Općini Vela Luka (potvrda Upravnog odjela za financije i proračun) i trgovačkim društvima i ustanovama u većinskom vlasništvu Općine ( Komunalac d.o.o., Komunalne djelatnosti d.o.o., Poduzetnički inkubator d.o.o., Dječji vrtić „Radost”, Centar za kulturu Vela Luka, Narodna knjižnica „ Šime Vučetić”) do dana objave natječaja, po bilo kojoj osnovi;
- dokaz o uplati propisane jamčevine;
- dokumentaciju kojom se dokazuje svojstvo osobe iz čl. 12. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora u vlasništvu Općine Vela Luka („Službeni glasnik Općine Vela Luka“ br. 5/14, 1/16);
- drugu dokumentaciju sukladno uvjetima natječaja.
Ako se ponuditelj natječe za oba oglašena poslovna prostora, za svaki je potrebno dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici sa svim prilozima koje ponuda mora sadržavati. Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
V. Pisane ponude na ovaj javni natječaj podnose se u zatvorenoj omotnici s naznakom:
„Ponuda na natječaj za zakup poslovnog prostora – ne otvaraj” na adresu: Općina Vela Luka, Obala 3 broj 19, 20270 Vela Luka. Rok za podnošenje prijava je 8 dana od objave ovog natječaja na web stranici Općine Vela Luka i na Oglasnoj ploči.
VI. Pisane ponude će se otvoriti javno u Općini Vela Luka, a datum i sat otvaranja će se naknadno objaviti na web-stranici Općine.
Na otvaranju mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći.
VII. Neće se razmatrati ponude fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine, te trgovačkih društava i ustanova u vlasništvu Općine, zbog neispunjenih dospjelih obveza, ili čija su dugovanja ostala nenaplaćena s osnova zastare. Nepotpune i nepravodobne ponude neće se razmatrati.
VIII. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, uz uvjet ispunjenja svih uvjeta natječaja. Ako dva i više ponuditelja, za isti poslovni prostor, ponude isti iznos mjesečne zakupnine, a ispunjavaju uvjete natječaja, Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnog prostora ( u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) pozvat će te ponuditelje da u roku od 24 sata ponude pisanim putem, u zatvorenoj omotnici, novi iznos mjesečne zakupnine, kojeg će Povjerenstvo uz nazočnost ponuditelja, otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuditelja. Načelnica može na prijedlog Povjerenstva odlučiti da se ne prihvati nijedna ponuda te može u svakom trenutku poništiti natječaj.
Pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe određene zakonom kojim se uređuju prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, ako ispunjavaju uvjete ovog natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
IX. Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, za svaki poslovni prostor, na prijedlog Povjerenstva, donosi Načelnica, a ista se dostavlja svim ponuditeljima u roku od 15 dana od dana donošenja. Ugovor o zakupu, u ime Općine, sklapa Načelnica, u roku od 15 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
Ako izabrani najpovoljniji ponuditelj ne pristupi sklapanju ugovora o zakupu u roku od 15 dana, Povjerenstvo predlaže Načelnici sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja, za sklapanje ugovora.
Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) kod javnog bilježnika na trošak zakupnika.
X. Poslovni prostor predaje se zakupniku u viđenom stanju. Potpisom ugovora o zakupu poslovnog prostora i primopredajnog zapisnika, zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u stanju prikladnom za obavljanje djelatnosti. Zakupnik ne smije, bez izričite pisane suglasnosti zakupodavca raditi preinake poslovnoga prostora kojima se bitno mijenjaju konstrukcija, površina, raspored, namjena ili vanjski izgled poslovnoga prostora. Za vrijeme uređenja poslovnog prostora da bi se priveo namjeni, u trajanju najviše do tri mjeseca, a ovisno o visini nužnih i korisnih ulaganja, zakupnik nije dužan plaćati zakupninu.
XI. Sve informacije u vezi natječaja mogu se dobiti na telefon 020 295 904 ili osobno u Upravni odjel za imovinsko-pravne poslove, gospodarenje prostorom i komunalne djelatnosti Općine Vela Luka, Obala 3 broj 19, 20 270 Vela Luka.
NAČELNICA
Katarina Gugić, bacc.oec
KLASA: 372-02/25-01-003
URBROJ: 2117-21-01
Vela Luka, 10. travnja 2025.godine
1) Početni iznos mjesečne zakupnine naveden u tablici iz točke „ I. PODACI O POSLOVNOM PROSTORU:” iskazan je u iznosu bez PDV-a.
2) Prilikom prijave na natječaj ponuditelji moraju uplatiti početni iznos mjesečne zakupnine predmetnog poslovnog prostora uvećan za iznos PDV-a ( 25%).
3) Pisana ponuda između ostalog mora sadržavati ponuđeni iznos mjesečne zakupnine izražen u apsolutnom iznosu i to na način da ponuđeni iznos bude iskazan bez PDV-a i sa PDV-om.
Obavještavaju se sudionici Javnog natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Vela Luka, KLASA: 372-02/25-01-003, URBROJ: 2117-21-01, objavljenog 11. travnja 2025. godine na web-stranici Općine Vela Luka, da će se dana 25. travnja 2025. godine (petak) u 11,00 sati, u prostorijama Općine Vela Luka, javno otvoriti pristigle ponude za zakup poslovnog prostora.