„Na temelju članka 104. Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN 68/18, 110/18, 32/20), članka 10. Zakona o trgovini (NN 87/08, 96/08, 116/08, 76/09, 114/11, 68/13, 30/14, 32/19, 98/19, 32/20, 33/23), članka 14. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (NN 85/15, 121/16, 99/18, 25/19, 98/19, 32/20, 42/20, 126/21) i članka 29. Statuta Općine Vela Luka („Službeni glasnik Općine Vela Luka“ br. 11/21) predlaže se donošenje novog Pravilnika o davanju na privremeno korištenje javnih površina na području Općine Vela Luka.
Pravilnik o davanju na korištenje javnih površina (Službeni glasnik Općine Vela Luka br. 14/14, 1/17) donesen je 2014. godine, sa izmjenom u 2017. godini. Kroz taj period se pokazala potreba za revidiranjem zona javnih površina na području Općine Vela Luka, stoga su se ovim Pravilnikom o davanju na privremeno korištenje javnih površina na području Općine Vela Luka, iste podijelile na dvije u odnosu na dosadašnje tri. Osim toga, u predmetni pravilnik su se nadodale zakonske odredbe u članku 3. stavak 2. Ostale odredbe su preuzete iz aktualnog pravilnika ili su preformulirane na način da ne mijenjaju bit.
Kako bi se dokument usvojio na nadolazećoj sjednici Vijeća, savjetovanje mora trajati kraće od 30 dana. Savjetovanje je otvoreno do 08.12.2023. „
Dokumenti
pravilnik-javne-povrsine-2023
91.5 KB
obrazac za savjetovanje JP
16.63 KB