Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ( Narodne novine, br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 39. Statuta Općine Vela Luka (Službeni Glasnik Općine Vela Luka br. 11/21) i Socijalnog programa Općine Vela Luka za 2023.g. (Sl. Glasnik Općine Vela Luka br. 23/22), Općinska načelnica Općine Vela Luka, objavljuje:
JAVNI POZIV
za sufinanciranje troškova medicinski potpomognute oplodnje u 2023. godini
I
Općina Vela Luka poziva sve zainteresirane osobe koje imaju prebivalište na području Općine Vela Luka da podnesu zahtjev za sufinanciranje troškova medicinski potpomognute oplodnje (MPO) u 2023. godini za koje su predviđena sredstva u okviru Socijalnog programa Općine Vela Luka za 2023. godinu.
II
Pravo na sufinanciranje troškova medicinski potpomognute oplodnje u 2023. godini u iznosu do 50 posto ukupnih troškova postupka, a najviše do iznosa od 1.000,00 eura, može se priznati podnositelju zahtjeva koji je iscrpio sve mogućnosti koje su, sukladno zakonu kojim je uređeno pitanje medicinski potpomognute oplodnje ostvarive na teret Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, kao i podnositelju zahtjeva čiji postupak MPO nije moguće financirati na teret Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje.
III
Pravo na sufinanciranje troškova medicinski potpomognute oplodnje moguće je ostvariti najviše za dva pokušaja MPO započete u kalendarskoj godini koja je predmet sufinanciranje.
IV
Pravo iz točke II ovog poziva se priznaje podnositelju zahtjeva ako ima prebivalište na području općine Vela Luka neprekidno 3 godine, računajući od dana podnošenja zahtjeva; a ako je riječ o podnositelju zahtjeva koji je u braku ili izvanbračnoj zajednici, bračni ili izvanbračni partner podnositelja zahtjeva u trenutku podnošenja zahtjeva mora imati prijavljeno prebivalište na području općine Vela Luka.
V
Prilikom podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava iz točke II., podnositelj zahtjeva je dužan dostaviti slijedeću dokumentaciju:
1. Ispunjeni obrazac zahtjeva za sufinanciranje troškova MPO,
2. presliku osobne iskaznice ili uvjerenje o prebivalištu podnositelja zahtjeva ukoliko iz osobne iskaznice nije razvidno da podnositelj zahtjeva ima prebivalište na području općine Vela Luka neprekidno 3 godine računajući od dana podnošenja zahtjeva,
3. preslik osobne iskaznice ili uvjerenje o prebivalištu bračnog druga ili izvanbračnog partnera podnositelja zahtjeva (ukoliko je primjenjivo),
4. presliku vjenčanog lista ili izjavu o izvanbračnoj zajednici ili neformalnom životnom partnerstvu ovjerenu kod javnog bilježnika,
5. izjavu kojom podnositelj zahtjeva za MPO, čije se sufinanciranje traži od Općine Vela Luka, nije više u mogućnosti financirati na teret HZZO-a (vlastoručno potpisana i nije potrebno ovjeravati kod javnog bilježnika),
6. dokaze o troškovima vezanim uz postupak MPO izdanim od strane ovlaštene zdravstvene ustanove, liječnika specijaliste ginekologa i ljekarne, a koji se odnose na troškove usluga MPO sukladno cjeniku ovlaštene zdravstvene ustanove, troškovi pregleda liječnika specijaliste ginekologije vezane uz troškove MPO, troškove propisanih lijekova vezanih uz postupak MPO.
Obrazac Zahtjeva za sufinanciranje troškova medicinski potpomognute oplodnje (MPO) – pod rednim brojem 1. , kao i Izjavu – pod rednim brojem 5. ovog javnog poziva mogu se preuzeti na službenim mrežnim stranicama Općine Vela Luka (www.velaluka.hr) , kao prilog ovom pozivu, ili osobno u pisarnici Općine Vela Luka, Obala 3 br. 19, 20270 Vela Luka.
VI
Sredstva za provođenje ovog javnog poziva iznose 2.655,00 eura, a osigurana su u Proračunu Općine Vela Luka za 2023. godinu u okviru Socijalnog programa Općine Vela Luka za 2023. godinu, a javni poziv će biti otvoren do iskorištenja raspoloživih sredstava, odnosno najkasnije do 31.12.2023.g.
VII
Svu dokumentaciju propisanu ovim javnim pozivom potrebno je dostaviti putem pošte ili osobnom dostavom na adresu: OPĆINA VELA LUKA, Obala 3 br. 19, 20270 Vela Luka s naznakom „Sufinanciranje troškova MPO – NE OTVARATI“.
Općinska načelnica
Katarina Gugić, bacc.oec.