
Dana 03. travnja, 2014. godine, s početkom u 18,00 sati, u općinskoj vijećnici održana je 6. sjednica Općinskog vijeća.
Na sjednici je nazočilo 13 vijećnika, Načelnik Tonko Gugić "Bakan", Zamjenik Načelnika Zoran Manestar, Pročelnici Upravnih odjela Ana Jobst i Darko Franulović, Direktor Komunalca d.o.o. Damir Andreis i predsjednik OO HDZ-a Dinko Radić.
Vijećnička pitanja Načelniku uputili su: Ivo Burmas, Pino Novak, Nikša Petković, Marina Šego, Dalibor Žuvela, Tatjana Vučetić, Tonko Barčot, Fani Topali, Zdravko Žuvela i Ivan Bačić.
Nakon odgovora na vijećnička pitanja, uslijedio je Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Općine Vela Luka za 2013.god. koji je prihvaćen sa 11 glasova za, 1 suzdržanim i 1 glasom protiv.
Proračun Općine Vela Luka za 2013.g. izvršen je u razdoblju siječanj – prosinac u sljedećim iznosima: Prihodi i primici u iznosu 9.448.882,39 kn, rashodi i izdaci u iznosu 8.223.365,91 kn, razlika – višak prihoda tekuće godine 1.225.516,48 kn, preneseni manjak prihoda iz prethodne godine 1.511.690,46 kn, što daje ukupan manjak prihoda i primitaka za pokriće u slijedećem razdoblju 286.173,98 kn.
Zatim je uslijedilo usvajanje Odluke o pokriću manjka prihoda na kraju 2013. Godine.
Prema članku 2. i 3. navedene Odluke manjak prihoda pokrit će se prihodima od nefinancijske imovine i to u iznosu od 286.173,98 kuna. Predviđeno pokrivanje manjka prihoda uvrstiti će se u I. Izmjene i dopune Proračuna Općine Vela Luka za 2014. godinu.
4., 5. i 6. točka dnevnog reda bile su Izvješće o naplati komunalne naknade, komunalnog doprinosa i naknade za priključenje na vodovodnu mrežu za 2013.god., Izvješće o naplati općinskih poreza za 2013. godinu te Izvješće o izvršenju Proračuna Općine Vela Luka po godinama od 2004. do 2013. Navede odluke su usvojene.
7. točka dnevnog reda Sjednice bio je prijedlog Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora u vlasništvu Općine Vela Luka, koji je od strane predlagatelja povučen.
Sljedeće usvojene točke dnevnog reda bile su: Izvješće o izvršenju Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Vela Luka u 2013. Godini, Izvješće o izvršenju Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Vela Luka u 2013. god. i Izvješće o izvršenju Programa uređenja i održavanja mjesnog groblja za 2013.god.
Planirana 11. točka, odnosno Odluka o prijedlogu izmjena i dopuna Prostornog plana DNŽ prilikom utvrđivanja dnevnog reda je povučena.
Uslijedilo je usvajanje Odluke o davanju ovlasti Načelniku za preuzimanje Privale od MORH-a
i Odluke o davanju ovlasti Načelniku za preuzimanje "Fortezze Hum" od MORH-a.
Dnevni red dopunjen je posljednjom točkom – Dopuna Odluke o zabrani građenja odnosno izvođenja određenih radova na području Općine Vela Luka u određenom vremenskom razdoblju koja je i usvojena.
Sjednica je završena u 22,45 sati.