ZAPISNIK
sa 2. sjednice Općinskog vijeća Općine Vela Luka održane 18. listopada 2021. godine u Galeriji Centra za kulturu s početkom u 17.00 sati, javno prenošene putem lokalnih radija (fonozapis čini sastavni dio ovog zapisnika) i društvenih mreža.
Nazočni: Zoran Manestar – predsjednik, Nino Vlašić, Maja Andreis, Deni Surjan (zakasnio
13 min.), Milijana Matas, Ivo Burmas, Ivan Plantić, Dino Žuvela, Joze Burmas,
Ivan Bačić (zakasnio 1 sat), Ranko Surjan i Maja Radman Barčot – vijećnici;
Katarina Gugić – Općinska načelnica, Vanjo Žuvela – tajnik Općinskog vijeća,
Darko Franulović i Ana Jobst – općinski pročelnici; Damir Andreis – direktor
komunalnih društava
Izočni : Danijela Lovričević – vijećnica (opravdala izostanak);
Ivo Žuvela - vijećnik Županijske skupštine (nije opravdao izostanak)
Predsjednik vijeća je na početku zamolio vijećnike da se očituju na dostavljeni Zapisnik sa konstituirajuće sjednice vijeća.
Jednoglasno, sa 10 glasova “za”, usvojen je Zapisnik sa konstituirajuće sjednice vijeća.
Predsjednik je zamolio prisutne da se izjasne o dostavljenom Zapisniku sa 1. radne sjednice vijeća.
Joze Burmas podsjeća da je tražio od Načelnice pismeni odgovor na svoje 1.pitanje ali ga nije dobio.
Načelnica govori da mu je detaljno odgovorila usmeno na samoj sjednici, te ponudila dostavu pismenog odgovora ako bude potrebno i da on nije kasnije više inzistirao na pismenom odgovoru iako je izrazio nezadovoljstvo odgovorom kojeg je čuo.
Predsjednik vijeća objašnjava da primjedba vijećnika Burmasa nije primjedba na zapisnik.
Jednoglasno, sa 10 glasova “za”, usvojen je Zapisnik sa 1. radne sjednice vijeća.
Deni Surjan se pridružuje sjednici u 1713 sati.
Predsjednik vijeća poziva vijećnike da se očituju o predloženom Dnevnom redu.
Maja Radman Barčot ističe da u čl.107 Poslovnika stoji da se materijali za sjednice šalju u pravilu 5 dana prije početka i to putem pošte. Njoj ih je dostavio komunalni redar ostavivši ih na ormariću u kući kad nikog nije bilo. Pita zar je u opisu posla komunalnog redara i dostavljanje materijala? Također predlaže izmjene i dopune Poslovnika da se ubaci 5 “radnih” dana jer pošta subotom i nedjeljom ne radi.
Predsjednik vijeća opominje vijećnicu Radman Barčot da sve izrečeno nije primjedba na Dnevni red.
Načelnica objašnjava da u čl.107, stavku 2, stoji da se sjednice vijeća mogu sazvati i elektronskim putem. Svi materijali su elektronskom poštom dostavljeni 6 dana ranije, 1
a onda i u pisanom obliku 5 dana ranije. U opisu poslova koje obavlja komunalni redar stoji na kraju “i druge poslove po nalogu Pročelnika i Načelnika”. Načelnica je naložila dostavu preko redara i tako će biti i u buduće.
Dino Žuvela iznosi primjedbu da je preveliki broj točaka dnevnog reda i to onemogućuje kvalitetnu raspravu. Stoga predlaže ubuduće dnevni red ograničiti na maksimalno 5 točaka što će osigurati i transparentnost i informiranost javnosti.
Predsjednik vijeća mu oduzima riječ jer se izrečeno ne odnosi na današnji dnevni red već se to trebalo predložiti kod vijećničkih pitanja i prijedloga. Ponovo poziva vijećnike da se izjasne o predloženom Dnevnom redu.
Sa 8 glasova "za" i 3 glasa “suzdržana”, prihvaćen je slijedeći
Dnevni red:
1. Vijećnička pitanja i prijedlozi
2. Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Općine Vela Luka za 2021. godinu (opći i posebni dio) i Izvješće o provedbi Plana razvojnih programa Općine Vela Luka za razdoblje od 01.01.2021. godine do 30.06.2021. godine
3. Polugodišnje izvješće o radu Načelnice za razdoblje siječanj – lipanj 2021. godine
- Zaključak
4. Zaključak o davanju suglasnosti za izdavanje jamstva u korist Proračuna Republike Hrvatske, a radi ishođenja Dozvole za gospodarenje otpadom na lokaciji odlagališta otpada „Sitnica“
- IZJAVA O JAMSTVU za izvršenje obveza komunalnog društva Komunalne djelatnosti d.o.o. propisanih člankom 36 Zakona o gospodarenju otpadom (NN 84/21)
5. Odluka o davanju prethodne suglasnosti na opće uvjete isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Općine Vela Luka
- Opći uvjeti
6. Odluka o davanju prethodne suglasnosti na opće uvjete isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo na području Općine Vela Luka
- Opći uvjeti
7. Odluka o davanju prethodne suglasnosti na opće uvjete isporuke komunalne usluge ukopa na području Općine Vela Luka
– Opći uvjeti
8. Statut Općine Vela Luka
9. Poslovnik Općinskog vijeća Općine Vela Luka
10. Pravila za upravljanje dokumentarnim gradivom Općine Vela Luka
- Popis dokumenata s rokovima čuvanja Općine Vela Luka
11. Odluka o imenovanju zamjenskog predstavnika Općine Vela Luka u Lokalnoj
akcijskoj skupini u ribarstvu (Flag „Šabakun“)...
Radi većeg broja stranica Zapisnik u cijelosti objavljujemo kao dokument u nastavku.
Dokumenti
Zapisnik 2. sjednice Općinskog vijeća
572.31 KB