
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu poslovnog prostora (NN, br. 91/96, 124/97 i 174/04) i članka 40. Statuta Općine Vela Luka (“Službeni glasnik Općine Vela Luka”, br. 5/09), Načelnik Općine Vela Luka raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Vela Luka
1.
Predmet natječaja su sljedeći poslovni prostori:
1. “Zadružni dom” u Veloj Luci, Obala 2 br. 1, II. kat, oznake II 1 (dosadašnji ured Poljoprivredne zadruge “Lučica”); površina - 14 m2, namjena - ured, početna mjesečna zakupnina - 280,00 kn, trajanje zakupa - 3 godine.
2. “Zadružni dom” u Veloj Luci, Obala 2 br. 1, II. kat, oznake II 2 (dosadašnji ured Poljoprivredne zadruge “Lučica”); površina - 20 m2; namjena - ured; početna mjesečna zakupnina - 400,00 kn; trajanje zakupa - 3 godine.
3. “Zadružni dom” u Veloj Luci, Obala 2 br. 1, II. kat, oznake II 3 (dosadašnji arhiv Poljoprivredne zadruge “Lučica”); površina - 10 m2; namjena - pomoćna prostorija, ured; početna mjesečna zakupnina - 200,00 kn; trajanje zakupa - 3 godine.
4. “Zadružni dom” u Veloj Luci, Obala 2 br. 1, prizemlje, oznake P 3 (dosadašnji odvjetnički ured); površina - 20 m2; namjena - ured; početna mjesečna zakupnina - 400,00 kn; trajanje zakupa - 3 godine.
NAPOMENA: Budući Općina Vela Luka planira izvršiti rekonstrukciju zgrade Zadružnog doma, trajanje zakupa može biti i kraće od 3 godine.
2.
Sudionici natječaja mogu biti pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje djelatnosti u Republici Hrvatskoj.
3.
Poslovni prostori daju se u zakup u zatečenom stanju.
4.
Posebni uvjeti:
a) Zakupnik ne može mijenjati vanjski izgled zgrade, kao ni unutrašnje konstruktivne elemente bez suglasnosti vlasnika.
b) Ugovor o zakupu za sve poslovne prostore obvezat će zakupnike na plaćanje cijene zakupa za kalendarski mjesec unaprijed.
5.
Rok za podnošenje ponuda za natječaj je 8 dana od dana objavljivanja u “Slobodnoj Dalmaciji”. Ponude se dostavljaju na adresu Općina Vela Luka, 20270 Vela Luka, Obala 3 broj 19, u zatvorenoj omotnici s naznakom “ne otvaraj – ponuda za zakup poslovnog prostora pod brojem ___________” (navesti redni broj, odnosno brojeve, poslovnog prostora iz prve kolone tablice iz članka 1. Natječaja).
6.
Ponuda obvezno mora sadržavati iznos ponuđene zakupnine te preciznu oznaku prostora za koji se ponuda šalje (redni broj iz tabele iz članka 1. Natječaja), a sudionici natječaja su dužni uz ponudu dostaviti:
- za fizičke osobe: preslik domovnice ili osobne iskaznice te preslik rješenja o upisu u registar obrtnika, za pravne osobe: preslik upisa u sudski registar, za udruge građana: preslik rješenja o upisu udruge u registar udruga
- OIB
- Adresu na koju će se dostaviti pismena zakupodavca. Poželjni su podaci i o drugim načinima kontakta.
- Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine u iznosu tromjesečne objavljene početne cijene na žiro račun Općine Vela Luka broj 2330003-1847400000, s pozivom na broj 68 7811 – OIB.
7.
Jamčevina će se vratiti u nominalnom iznosu u roku 5 dana od dana otvaranja ponuda. Jamčevina natjecatelja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
8.
Sudionici natječaja bit će obaviješteni o rezultatima natječaja u roku od 5 dana od dana otvaranja ponuda.
9.
Natjecatelj čija je ponuda prihvaćena pozvat će se na sklapanje ugovora o zakupu. Natjecatelj je dužan u roku 10 dana od dana zaprimanja te obavijesti potpisati ugovor o zakupu poslovnog prostora. Ukoliko Općina Vela Luka ne zaprimi potpisani ugovor u roku 10 dana od dana kada je natjecatelj zaprimio poziv na sklapanje ugovora smatrat će se da je natjecatelj odustao od zakupa te gubi pravo na povrat jamčevine.
10.
Općina Vela Luka je dužna predati zakupniku poslovni prostor u roku utvrđenom ugovorom o zakupu. Smatrat će se da je natjecatelj odustao od zakupa te gubi pravo na povrat jamčevine ako ne preuzme poslovni prostor u tom roku.
11.
Otvaranje ponuda i odabir izvršit će Povjerenstvo kojeg imenuje Načelnik općine. Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Načelnik
Boris Žuvela, dipl.oec
Natječaj je objavljen u Slobodnoj Dalmaciji 17.1.2011.