Na temelju članka 39. Statuta Općine Vela Luka (Službeni glasnik Općine Vela Luka 11/21), Načelnica Općine Vela Luka objavljuje
JAVNI POZIV
za zakup javne površine za postavljanje šankova za vrijeme održavanja manifestacije „Trag u beskraju“ u 2025.g.
Općina Vela Luka poziva sve zainteresirane pravne i fizičke osobe da podnesu ponude za zakup javne površine za postavljanje sponzorskih šankova i šankprikolice za vrijeme održavanja manifestacije „Trag u beskraju“ u 2025.g. (dalje u tekstu: manifestacija). Zakupnik može poslovati u odobrenim terminima za vrijeme manifestacije ili kraće po svom izboru. Također Zakupnik može poslovati u popodnevnim i večernjim satima, odnosno imati radno vrijeme do 04:00 sata iza ponoći. Postavljanje navedene ugostiteljske opreme će se odobriti dana 28. i 29. srpnja 2025.g. na sljedećim lokacijama u centru Vele Luke:
• Javna površina za postavljanje sponzorskog „šanka – ispred škole“ (prilog 1) i pripadajućih (maksimalno 4) sponzorskih suncobrana (prilog 2), na pješačkoj površini ispred Osnovne škole Vela Luka.
• Javna površina za postavljanje sponzorskog „šanka do kioska“ (prilog 1) i pripadajućih (maksimalno 6) sponzorskih suncobrana (prilog 2), uz zelenu površinu do kioska u centru Vele Luke, na adresi Obala 3.
• Javna površina za postavljanje sponzorske „šankprikolice – raskrižje ispred spomenika“ (prilog 3) i pripadajućih (maksimalno 4) sponzorskih suncobrana (prilog 2), na raskrižju ispred spomenika na adresi Obala 3 u centru Vele Luke, na krajnjem istočnom dijelu kat.čest.zem. 31868, K.O. Vela Luka).
Na ovaj Javni poziv mogu se javiti isključivo gospodarski subjekti koji imaju sjedište u Veloj Luci. Ponuditelj sam bira za koju lokaciju će dati svoju ponudu, odnosno može u ponudbenom listu (Obrazac 1) upisati ponuđenu cijenu za lokaciju ili lokacije koje ga interesiraju.
Za sve prethodno navedene lokacije sponzor manifestacije „Trag u beskraju“ u 2025.g. daje zakupniku potrebnu opremu na korištenje što uključuje: samostalni šank (prilog 1), šankprikolicu (prilog 3), zatim suncobrane (prilog 2), čaše, točionike, hladnjake, majice za konobare i reklamne boce za napuhavanje. Zakupnik se treba pridržavati uvjeta i asortimana prodaje sponzora manifestacije. Zakupnik ima obavezu osigurati osoblje (konobare) i sponzorska pića Zagrebačke pivovare d.o.o. (Ožujsko pivo, Hydra (razni okusi)...), te ih prodavati preko svoje fiskalne blagajne. Zakupnik ne smije na odobrenu lokaciju postavljati svoju dodatnu ugostiteljsku i drugu opremu niti točiti druga pića iz gore navedenih kategorija (pivo i ostala iso funkcionalna pića). Svi detalji i uvjeti sponzorstva će biti definirani ugovorom o zakupu predmetnih javnih površina. Istim ugovorom biti će definirano da se za vrijeme održavanja manifestacije na šankovima smiju reproducirati isključivo pjesme Olivera Dragojevića.
Početna cijena zakupa, temeljem članka 7. Plana korištenja javnih površina i cjenika za davanje na privremeno korištenje javnih površina na području Općine Vela Luka (Službeni glasnik Općine Vela Luka br. 15/23), iznosi 1.100,00 € po šanku/lokaciji za cijeli period zakupa.
Na korištenje javne površine plaća se porez (u iznosu od 30%), pa sukladno tome ponuditelj u svojoj ponudi mora ponuditi cijenu zakupa sa uključenim tim porezom. U cijenu zakupa za sve predmetne lokacije zakupa javne površine je uključen priključak električne energije, kojeg osigurava Općina Vela Luka.
Zakupnici, pored ugostitelja i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva, mogu biti i pravne osobe, trgovci pojedinci i fizičke osobe-obrtnici, koji nisu ugostitelji, uz uvjet da imaju upisanu ugostiteljsku djelatnost u odgovarajući registar, u kojeg su upisani. Povjerenstvo za provedbu ovog Javnog poziva će prilikom pregleda i ocjene ponuda pregledavati ima li Ponuditelj upisanu ugostiteljsku djelatnost u odgovarajući registar.
Ponuda treba sadržavati:
1. popunjeni ponudbeni list (Obrazac 1)
2. za pravne osobe: izvadak iz sudskog registra;
3. za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati);
4. za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava;
5. za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela;
6. potvrdu Komunalnih djelatnosti d.o.o. Vela Luka i Komunalca d.o.o. Vela Luka – da nema nepodmirenih dospjelih dugovanja prema tim tvrtkama (ne stariju od 30 dana od dana objave javnog poziva);
7. dokaz o uplati jamčevine.
Neće se razmatrati ponuda Zakupnika, koji u trenutku otvaranja ponude ima nepodmirenih dospjelih dugovanja prema Općini Vela Luka te Komunalcu d.o.o. Vela Luka i Komunalnim djelatnostima d.o.o. Vela Luka.
Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 500,00 € na račun Proračuna Općine Vela Luka kod Privredne banke Zagreb IBAN: HR46 2340 0091 8474 0000 0 (Model: HR 68 i Poziv na broj: 9016-OIB ponuditelja). Jamčevina se uplaćuje u navedenom iznosu, bez obzira za koliko lokacija ponuditelj daje svoju ponudu. Za ponuditelje čija je ponuda prihvaćena iznos uplaćene jamčevine će se uračunati u zakupninu. Ostalim ponuditeljima čija ponuda nije prihvaćena, uplaćena jamčevina se vraća na njihov poslovni račun naveden u ponudi.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je najviši ponuđeni iznos za zakup javne površine za pojedinu lokaciju iz ovog Javnog poziva, uz ispunjavanje svih uvjeta javnog poziva. Za svaku lokaciju posebno će se izvršiti odabir najpovoljnijeg ponuditelja. Ako dva ili više ponuditelja ponude jednaki najviši iznos zakupnine, povjerenstvo za provođenje javnog poziva za zakup predmetnih javnih površina pozvati će te ponuditelje da u roku od 24 sata pisanim putem, u zatvorenoj omotnici, ponude novi iznos zakupnine.
Odluku o odabiru najpovoljnijih ponuditelja donosi Načelnica koja nije dužna davati posebna obrazloženja i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima. Općina Vela Luka će sa odabranim ponuditeljima sklopiti ugovore o zakupu predmetnih javnih površina.
Zakupnik ima sljedeće obaveze: istaknuti i pridržavati se istaknutih cijena, izdavati fiskalizirane račune za pruženu uslugu i istaknuti na vidljivom mjestu oznake o zabrani usluživanja alkoholnih pića, drugih pića i/ili napitaka koji sadržavaju alkohol osobama mlađim od 18 godina te poštivati tu zabranu.
Zakupnik je dužan za vrijeme manifestacije poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupnika, Općina Vela Luka ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
Ponude se podnose na adresu: Općina Vela Luka, Obala 3 br. 19, 20270 Vela Luka, u zatvorenoj omotnici, s naznakom „Trag u beskraju 2025.g. – ne otvaraj“.
Rok za predaju ponuda je 12. lipnja (četvrtak) 2025.g. do 12:00 sati u pisarnicu Općine Vela Luka bez obzira na način dostave, a javno otvaranje ponuda biti će istog dana u 13:30 sati.
Odluka o odabiru najpovoljnijih ponuditelja objavit će se na web stranici Općine Vela Luka. Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju propisanim uvjetima iz ovog Javnog poziva neće se razmatrati.
Odabrani ponuditelji su dužni cjelokupan iznos zakupa predmetnih javnih površina uplatiti najkasnije do 01. srpnja 2025. godine.
U slučaju da neki od odabranih ponuditelja odustane od ponude, a nakon objave liste odabranih ponuditelja na web stranici Općine Vela Luka, ili ne uplati cjelokupni iznos zakupa javne površine do 01. srpnja 2025.g. Općina Vela Luka zadržava uplaćenu jamčevinu, te može ponuditi sklapanje ugovora o zakupu javne površine slijedećem rangiranom ponuditelju.
U slučaju da se nakon provedbe ovog Javnog poziva ne sklope ugovori o zakupu predmetnih javnih površina, Općina Vela Luka zadržava pravo neposredne dodjele tih javnih površina po pozivu ili zahtjevu, uz ispunjenje uvjeta iz ovog Javnog poziva, a također zadržava i pravo u bilo kojem trenutku poništiti ovaj Javni poziv bez posebnog obrazloženja.
Zakupnik je dužan predmetne javne površine i dodijeljenu sponzorsku opremu čuvati i održavati čistom i urednom, a po završetku korištenja u odobrenom terminu, sljedećeg dana ujutro osloboditi od osoba i stvari te predati Općini Vela Luka, odnosno sponzoru u stanju u kakvom ju je zaprimio. Zakupnik je odgovoran za svu štetu koja nastane na dodijeljenoj sponzorskoj opremi te na istoj ne smije raditi nikakve preinake bez odobrenja sponzora.
Nije dozvoljeno davanje predmetne javne površine i dodijeljene sponzorske opreme u podzakup ili na korištenje trećim osobama.
NAČELNICA:
Katarina Gugić
REPUBLIKA HRVATSKA
DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
OPĆINA VELA LUKA
KLASA: 610-01/25-01/006
URBROJ: 2117-21-04
U Veloj Luci, 29.05.2025.g.