
Temeljem članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ br. 125/11) i članka 7. Pravilnika o davanju u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Vela Luka („Službeni glasnik Općine Vela Luka“ br. 10/10) i Odluke Načelnika Općine Vela Luka od 05.06.2012. godine objavljuje se
N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Vela Luka
- poslovni prostor duvana 2 (površine 16 m2) u prizemlju zgrade Općine na adresi Obala 3 br. 19, Vela Luka (dio čest. zgr. 77/1)
PODACI O POSLOVNOM PROSTORU:
Poslovni prostor se nalazi u prizemlju zgrade Općine na adresi Obala 3 br. 19 u Veloj Luci, dio.čest. zgr. 77/1
* Površina poslovnog prostora:
Poslovni prostor je površine 16 m2.
* Opremljenost poslovnog prostora:
Poslovni prostor ima vlastiti priključak struje.
* Namjena poslovnog prostora:
Namjena poslovnog prostora:
specijalizirane trgovine na malo: darovni dućani, papirnice, suvenirnice, duhanski proizvodi, prodaja tiskovina, rukotvorina i autohtonih tradicionalnih poljoprivrednih ("konfekcioniranih") proizvoda.
* Rok na koji se daje zakup:
Poslovni prostor se daje u zakup na rok od tri (3) godine.
* Početna cijena:
Početni iznos zakupnine je 1.600,00 kn mjesečno.
Poslovni prostor se može razgledati svakodnevno od 09.00-12.00.
UVJETI NATJEČAJA:
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe državljani Republike Hrvatske koji su registrirani za obavljanje djelatnosti koja je definirana u Namjeni prostora ovog natječaja.
Rok za podnošenje Ponuda je 8 dana od objavljivanja u „Slobodnoj Dalmaciji“. Ponude se dostavljaju na adresu:
OPĆINA VELA LUKA, 20 270 Vela Luka, Obala 3 broj 19,
sa naznakom
“ NE OTVARAJ -ZA NATJEČAJ ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – DUVANA 2“.
Ponuda treba sadržavati:
-ime i prezime, tvrtka, naziv obrta, adresu, MB društva, OIB, broj poslovnog računa, broj telefona, faxa ili e-maila, za kontakt.
- fotokopiju rješenja o upisu u sudski registar ili kopiju obrtnice,
- iznos ponude,
- ovjereni virman ili uplatnicu (s naznakom svrhe plaćanja: „jamčevina za poslovni prostor“) kao dokaz o izvršenoj uplati jamčevine u iznosu tromjesečne objavljene početne cijene na žiro račun br. 2330003-1847400000 u korist Proračuna Općine Vela Luka, s pozivom na broj:
68 7811 – IB
(jamčevina se mora uplatiti u proračun Općine prije dana otvaranja ponuda).
- dokaz o pravu prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu, koji proizlaze iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja Domovinskog rata (ponuditelj je dužan dostaviti originalnu potvrdu kao dokaz),
- potvrdu Upravnog odjela za financije i proračun Općine Vela Luka o nepostojanju dospjelih dugovanja ponuditelja prema proračunu Općine Vela Luka ma dan davanja ponude. Neće se razmatrati ponude ponuditelja koji imaju dospjela nepodmirena dugovanja
Zakašnjele i nekompletne ponude neće se uzimati u obzir.
Otvaranje ponuda i odabir izvršiti će Povjerenstvo Općine Vela Luka za provođenje natječaja za zakup poslovnog prostora.
Sudionici Natječaja biti će obaviješteni o rezultatima natječaja u roku od 5 dana od otvaranja Ponuda.
Jamčevina koju su uplatili natjecatelji čije Ponude nisu prihvaćene vraća se u nominalnom iznosu na žiro račun naznačen u Ponudi, dok se jamčevina natjecatelja čija je Ponuda prihvaćena zadržava i uračunava u zakupninu.
Najpovoljniji natjecatelj je dužan u roku od 8 dana od zaprimanja obavijesti o rezultatima natječaja potpisati ugovor o zakupu poslovnog prostora te preuzeti poslovni prostor, a sve u skladu s Odlukom Načelnika od 15.06.2011. godine. Ukoliko to ne učini bez opravdanog razloga, smatrati će se da je odustao od zaključivanja Ugovora te gubi pravo na povrat jamčevine.
Sve informacije u vezi natječaja mogu se dobiti na telefon 020 295 900 ili osobno u Općini Vela Luka, 20 270 Vela Luka, Obala 3 broj 19.
OPĆINA VELA LUKA
Načelnik
Boris Žuvela,dipl.oec.
Natječaj je objavljen u “Slobodnoj Dalmaciji” od 08.06.2012. godine