Na temelju članka 39. Statuta Općine Vela Luka (Službeni glasnik Općine Vela Luka 11/21) Načelnica Općine Vela Luka objavljuje
JAVNI POZIV
za zakup javne površine za postavljanje šankova za vrijeme održavanja koncerta grupe MAGAZIN dana 17.12.2022.g.
Općina Vela Luka poziva sve zainteresirane pravne i fizičke osobe da podnesu ponude za zakup javne površine za postavljanje šankova za vrijeme održavanja koncerta grupe Magazin dana 17.12.2022.g. (dalje u tekstu: koncert).
Postavljanje šankova će se odobriti na lokaciji održavanja koncerta, u centru Vele Luke, u neposrednoj blizini zgrade Centra za kulturu Vela Luka, odnosno uz rub „Žardina“. Maksimalna ukupna duljina šankova je cca 15 m.
Na ovaj Javni poziv mogu se javiti isključivo gospodarski subjekti, koji imaju sjedište u Veloj Luci.
Zakupnik ima obavezu sam osigurati potrebno osoblje i ugostiteljsku opremu (šank, točionike, rashladne vitrine i ostalo).
Na korištenje javne površine plaća se porez (u iznosu od 30%), pa sukladno tome ponuditelj u svojoj ponudi mora ponuditi cijenu zakupa sa uključenim tim porezom. U cijenu zakupa predmetne javne površine je uključen priključak električne energije, kojeg osigurava Općina Vela Luka.
Zakupnici, pored ugostitelja i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva, mogu biti i pravne osobe, trgovci pojedinci i fizičke osobe-obrtnici, koji nisu ugostitelji, uz uvjet da imaju upisanu ugostiteljsku djelatnost u odgovarajući registar, u kojeg su upisani. Povjerenstvo za provedbu ovog Javnog poziva će prilikom pregleda i ocjene ponuda pregledavati da li Ponuditelj ima upisanu ugostiteljsku djelatnost u odgovarajući registar.
Ponuda treba sadržavati:
1. popunjeni ponudbeni list (Obrazac 1)
2. za pravne osobe: izvadak iz sudskog registra;
3. za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati);
4. za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava;
5. za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela;
6. potvrdu Općine Vela Luka, Komunalnih djelatnosti d.o.o. Vela Luka i Komunalca d.o.o. Vela Luka – da nema nepodmirenih dospjelih dugovanja prema tim tvrtkama (ne stariju od 30 dana od dana objave javnog poziva);
7. dokaz o uplati jamčevine.
Neće se razmatrati ponuda Zakupnika, koji u trenutku otvaranja ponude ima nepodmirenih dospjelih dugovanja prema Općini Vela Luka te Komunalcu d.o.o. Vela Luka i Komunalnim djelatnostima d.o.o. Vela Luka.
Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 500,00 kn na račun Proračuna Općine Vela Luka kod Privredne banke Zagreb IBAN: HR46 2340 0091 8474 0000 0 (Model: HR 68 i Poziv na broj: 9016-OIB). Za ponuditelja čija je ponuda prihvaćena iznos uplaćene jamčevine će se uračunati u zakupninu. Ostalim ponuditeljima čija ponuda nije prihvaćena, uplaćena jamčevina se vraća na njihov poslovni račun naveden u ponudi.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je najviši ponuđeni iznos za zakup predmetne javne površine, uz ispunjavanje svih uvjeta ovog Javnog poziva. Ako dva ili više ponuditelja ponude jednaki najviši iznos zakupnine, povjerenstvo za provođenje javnog poziva za zakup predmetnih javnih površina pozvati će te ponuditelje da u roku od 24 sata pisanim putem, u zatvorenoj omotnici, ponude novi iznos zakupnine.
Odluku o odabiru najpovoljnijih ponuditelja donosi Načelnica koja nije dužna davati posebna obrazloženja i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima. Općina Vela Luka će sa odabranim ponuditeljem sklopiti ugovor o zakupu predmetne javne površine.
Zakupnik ima slijedeće obaveze: istaknuti i pridržavati se istaknutih cijena, izdavati fiskalizirane račune za pruženu uslugu i istaknuti na vidljivom mjestu oznake o zabrani usluživanja alkoholnih pića, drugih pića i/ili napitaka koji sadržavaju alkohol osobama mlađim od 18 godina te poštivati tu zabranu.
Zakupnik je dužan za vrijeme koncerta poštivati propise o javnom redu i miru te komunalnom redu. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupnika, Općina Vela Luka ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
Ponude se podnose na adresu: Općina Vela Luka, Obala 3 br. 19, 20270 Vela Luka, u zatvorenoj omotnici, s naznakom „Koncert Magazina – ne otvaraj“.
Rok za predaju ponuda je 13. prosinca (utorak) 2022.g. do 12,00 sati u pisarnicu Općine Vela Luka bez obzira na način dostave, a javno otvaranje ponuda biti će istog dana u 13,00 sati. Odluka o odabiru najpovoljnijih ponuditelja objavit će se na web stranici Općine Vela Luka. Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju propisanim uvjetima iz ovog Javnog poziva neće se razmatrati.
Odabrani ponuditelji su dužni cjelokupan iznos zakupa predmetne javne površine uplatiti najkasnije do 15. prosinca 2022. godine.
U slučaju da odabrani ponuditelj odustane od ponude, a nakon objave Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, na web stranici Općine Vela Luka, ili ne uplati cjelokupni iznos zakupa javne površine do 15. prosinca 2022.g. Općina Vela Luka zadržava uplaćenu jamčevinu, te može ponuditi sklapanje ugovora o zakupu javne površine slijedećem rangiranom ponuditelju.
U slučaju da se nakon provedbe ovog Javnog poziva, ne sklopi ugovor o zakupu predmetne javne površine Općina Vela Luka zadržava pravo neposredne dodjele te javne površine po pozivu ili zahtjevu uz ispunjenje uvjeta iz ovog Javnog poziva.
Zakupnik je dužan predmetnu javnu površinu održavati čistom i urednom, a po završetku korištenja u odobrenom terminu, slijedećeg dana ujutro osloboditi od osoba i stvari te predati Općini Vela Luka, u stanju u kakvom ju je zaprimio.
Nije dozvoljeno davanje predmetne javne površine u podzakup ili na korištenje trećim osobama.
NAČELNICA:
Katarina Gugić
KLASA: 363-05/22-01/014
URBROJ: 2117-21-01
U Veloj Luci, 05.12.2022.g.
Dokumenti
Obrazac 1
264.43 KB
Odluka o poništenju javnog poziva
321.55 KB